Hotellfrukost

...så mysigt!
Nu har jag ätit frukost och tagit en dusch så jag sitter här mätt och glad och doftar gott av Yves Rocher Thé Vert. Drack ett Russian Earl Grey té till frukost och åt en skål med nöt-, russin-, frö- och havrefrasmix(lite synd att dom inte hade mjölkfria produkter, enda minuset hittils).
Lyssnar på Eminems "Without Me" och sitter och gungar med i typiska jag-tror-jag-kan-det-här rörelser, det ser nog rätt fånigt ut haha! Erik brukar alltid skratta åt mig när jag håller på, jag kan verkligen inte rappa för fem öre...

Hur som helst ska jag klä på mig och göra mig i ordning nu, det blir ju som sagt shopping idag, wiii!!
( Ett glas färskpressad juice fick det också bli, och visst har dom ett fint porslin...? )

Kommentarer
Postat av: IDASWARDROBE.com

Lyxigt! Älskar earl grey! Porslinet är riktigt fint :)

2012-08-16 @ 12:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0