Mot västkusten!

Nu åker vi snart mot Varberg för tre härliga dagar på västkusten. Det blev en dag tidigare än väntat, men vädret här är så dåligt så det kändes som om vi lika gärna kunde spendera en extra dag där. Oavsett om det regnar eller snöar är det ju alltid lite lyxigare när man kan krypa ner i ett varmt bubbelbad i ett hotellrum!

Jag snubblade över den här blusen från Indiska i morse, så otroligt fin(och jag brukar annars ha svårt för spetsmönster, särskilt håliga), och nedan ser ni hur jag matchar den. Jag gick lite coo-coo på Net-a-Porter, haha.
Nej, nu ska jag börja packa, är alltid ute i sista minuten känns det som!

INDISKA LACE BLOUSE

CHAN LUU EARRINGS, ANNA SUI SKIRT, THE ROW JACKET, TORY BURCH CLUTCH, JIMMY SHOO VELVET LOAFERS, LANVIN NAVYBLUE RING, ISHARYA CHALCEDONE RING, YSL GOLD PLEATED RING
 
 

Kommentarer
Postat av: Liborius

du är så välkommen hit, vi har sommar och sol:)

Svar: Bor du i Varberg? :D Hade inte dagarna varit fullbokade hade jag föreslagit en fika!
Elin Henriksson

2012-08-15 @ 16:40:22
URL: http://liborius.blogg.se
Postat av: Cecilia

Skepparkavajen, så snygg. Sen är det bara den lilla detaljen på hur mycket den antagligen kostar haha.. Jag sitter ofta och drömmer mig bort på den sidan

2012-08-16 @ 09:16:45
URL: http://ceciliapetterssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0