Rostapeter och stjärnor

Nu håller jag på att stressa järnet här - strax ska vi checka ut och sedan rullar det hemåt. Borta bra men hemma bäst, det stämmer ju faktiskt!
Känns rätt okej ändå, jag har slöat till det rejält här borta(och det har varit så otroligt skönt) och allt jobb har bara hamnat på hög. Jag kör igång redan på vägen hem, ska kontakta ett mediaföretag och ge dom ett erbjudande de förhoppningsvis inte kan motstå... Min inkorg är dessutom fylld till bristningsgränsen, HJÄLP!

Nej, nu måste jag kila. Vi kanske hörs på vägen, annars säger jag Hej igen när jag är hemma. Ha en fin dag!
Boleron kommer från Indiska, skjortan från BikBok, skinnkjolen från New Yorker, lace up bootsen från Weekday, clutchen från Glitter och bältet från Monki

Kommentarer
Postat av: Izabella

ssssnyggt...

2012-08-17 @ 11:25:25
URL: http://www.bellasgarderib.devote.se
Postat av: Ebba

Ge mig skorna! sjukt snygg outfit

2012-08-17 @ 17:51:03
Postat av: kajsa

åh skorna!!

2012-08-17 @ 21:57:37
URL: http://urbanstyle.se/kmstyle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0