UF-företag - idéer?

God morgon på er!

Wow vilken respons jag fick på förra inlägget, ni är så fantastiska, varenda en av er! Jag blir så glad över att se folk reagera, det visar att alla sjuka ideal inte helt har greppet om oss än. Ni är bäst.

Idag har jag sovmorgon(he he), men jag har varit uppe sen halv åtta ändå och jobbat samt kollat igenom lite läxor. Jag känner mig som Hannah Montana, ni vet, student på dagen, bloggare/företagare på kvällen...?
På tal om det... Jag är sugen på att läsa Småföretagande(UF) som extra kurs i skolan, men den här gången vill jag lära mig buisnessen UTAN och INNAN. Som projekt är jag sugen på att göra en skillnad, jag har redan ett stabilt företag som drar in pengar, nu vill jag ge tillbaka. Så då vänder jag mig till er! Vad tycker ni?

Jag har funderat på föreläsningar, välgörenhetsorganisationer, att jobba med djurrättsfrågor, få ta tag i och hjälpa andra med problemen och stressen vi tonårstjejer utsätts för... Det vore superkul att ha er involverade på något sätt, så - ge mig era åsikter och förslag, jag ska tänka igenom varenda ett!
 

Kommentarer
Postat av: alicia

Gör något med ideal, du är sååå duktig!<3

2012-08-27 @ 10:31:36
Postat av: Anna maria

Åh vad jag skulle vilja höra dig föreläsa...

2012-08-27 @ 15:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0