Utökar min ringsamling

Efter en lång dag belönar jag mig själv med lite nya ringar, höstiga och fina! Alla kommer från Romwe, och jag får hela tiden sånna där typiskt fåniga snapshots av dom; på mina fingrar när jag bär en take-away kaffe, hur dom blixtrar till i ljuset när jag rättar till solglasögonen eller hur dom pryder mina fingrar jag lyfter upp kjolen när jag skyndar uppför en trappa. Det är töntigt men jag älskar när plagg och accessoarer får en att drömma ihop olika scenarier!

Nej nu ska jag sätta mig med en kopp té och ta det lugnt, imorgon kör skolan igång på riktigt... God natt med er, vi hörs imorgon!

ca 95 kr/st

Kommentarer
Postat av: -

Fiiiiiinnnttt

2012-08-21 @ 09:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0