Cola Light by Jean Paul Gaultier

Jean Paul Gaultier är en av mina stora idoler med några av de mest fantastiska designkreationer världen någonsin skådat i bagaget! Det var ett tag sedan Coca-Cola Light-flaskorna och burkarna med hans design släpptes men först nu jag såg dom i en butik i närheten. Erik köpte båda två åt mig som en gullig 25-månadersdag-present(ja, vi firade i förrgår, grattis till oss!) och jag är så quirky att jag tänker spara båda två och ställa som prydnad. Vardagsdetaljer som dom här gör allt så mycket roligare, nu vill jag se Yohji Yamamoto designa för Cola Light med!!

De klassiska ränderna och fishnet-mönstret, j'adore!

Kommentarer
Postat av: Jessa

Skitfina :D ;)

2012-11-26 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0