Tjockjacka

Det var inte ens någon idé att låtsas som om idag tillät något annat än tjockjacka! Jag bar min över en fluffig pälskofta från Sheinsida och tillsammans med en grovstickad halsduk som hårade så mycket att hela jag såg ut som ett får i slutet av dagen. Matchade med mina nya solglasögon från Oasap!



Tjockjacka H&M, fluffkofta från Sheinside, solglasögon Oasap, sneakers från märket Street Wear, väskan är ifrån Mango, kostymbyxor H&M CC-collection, ringar från Romwe Gina Tricot och London

Kommentarer
Postat av: J

Älskar skorna

2012-11-23 @ 18:46:05
Postat av: Almen

Det här var ingen större hit, jag älskar dig och dina mer polerade stilar! :)

2012-11-23 @ 19:04:46
Postat av: Duochjag

När köpte du jackan Elin ?:D

2012-11-23 @ 21:21:41
Postat av: stefanie juteklev zander

Åhh älskar din stil! kolla gärna in på min blogg!
http://beautybeat.devote.se/

2012-11-24 @ 16:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0