Ett litet hej

Hejsan allihopa!

Jag var faktiskt osäker på om jag skulle blogga idag, det kliade i fingrarna igår men jag vet att det gjorde mig gott att låta bli bloggen för en dag. Jag fick mycket tankejobb gjort, och kom fram till en del beslut som förvånade mig själv till och med! Ni lär få se väldigt snart.

Nu jag precis kommit ut ut duschen och sitter här med en värmande ansiktsmask från Body Shop, jag började dagen med tio minuters yoga och har bestämt mig för att det här ska bli en detox-vecka. Mycket vatten, grönsaker och frukt alltså! Förut hade jag som vana att alltid ställa mig och göra några yogaövningar varje morgon, det är ett supersätt att komma i balans och jag ska nog ta upp den där vanan! Mina favoritövningar är djupandning, solhälsning, trädet och halvmånen. Nu känns det som om jag skulle passa i den där filmen, Wanderlust, där alla hippies står och skriker ut allt dom hatar varje morgon - typ "WAAAAR", "MUSHROOOOOOOMS" "....what?" "ITS SOMETHING ABOUT THE CONSISTENCYYYYYYYYY" haha! Jag kanske borde börja med det med, få ut lite frustrationer såhär på morgonen, det verkar hälsosamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0