Balenciaga Noir

På sista tiden har jag blivit sugen på den perfekta LBB(=little black bag), och jag tror jag har hittat den i Balenciagas Classic City Bag. Jag har faktiskt planerat att unna mig lite lyx, en liten present för att jag har jobbat så hårt! Problemet är att Balenciaga använder äkta skinn, och därför är de ute ur bilden...
Nu tror jag jag har hittat ett liknande, värdigt alternativ som jag just beställde hem, ni får se när den kommer, so excited!!
Balenciaga Arena Classic City Black

Kommentarer
Postat av: Evelina

Riktigt bra väska!! Supersnygg!

Svar: Visst är det!!
Elin Henriksson

2012-09-03 @ 10:52:26
URL: http://evelinasvantesson.blogg.se
Postat av: Kajsa

Men deras skinn är väl behandlat bra? Är inte dem tillochmed med i peta? Dem har skrivit på sin hemsida iallafall vilka som märken man kan lita på som har bra behandlat skin. Peta alltså

Svar: Hur menar du med bra behandlat skinn...? För eftersom det är äkta är det ju högst otroligt att djuret ifråga har blivit behandlat "bra", eller hur menar du? Tvivlar i och för sig på att PETA skulle låta något företag som använder äkta päls, skinn och läder vara med i förening, oavsett hur bra de behandlar djuren som får sätta livet till!
Elin Henriksson

2012-09-03 @ 13:18:54
Postat av: Yoannah

Riktigt snygg!

Svar: Agreed, får hoppas på att den jag får hem är lika fin! :D
Elin Henriksson

2012-09-03 @ 13:28:38
URL: http://yoannah.se
Postat av: Dominika

Åh den är så snygg! Personligen funderar jag på att unna mig en Celinè!! Tror att LBB är it i höst!!

Svar: Jag tror också på den lilla svarta, men för mig är det viktigt att den är helt vegansk, och då blir det plötsligt mycket svårare när man ska "unna sig" saker... =/
Elin Henriksson

2012-09-03 @ 15:56:32
URL: http://strawberryfield.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0