Nellys nya märke

Nelly.com har ett nytt märke, Issue 1.3, och jag har faktiskt en del favoriter! Allra mest gillar jag smyckena - de övriga plaggen är lite för skandinaviskt minimalistiska för min smak. Väskan och armbanden främst, men jag har en känsla av att jag kommer kunna snappa upp en del basplagg från Issue 1.3 i framtiden också. 
Jag har inte fallit för den ombloggade kappan, jag älskar idéen men utförandet med tightare ärmslut känns bara fel. Eller åtminstonde inte som MIN stil.

I övrigt känns märket lite ofokuserat, som det ju ofta är med nya märken och designers, och det känns mer som Nelly.com går ut för att följa trender istället för att skapa. Vad säger ni?


Väldigt 3.1 Phillip Lim!






Kommentarer
Postat av: Anna Lovisa

SÅ tummen upp alltså! :D

Svar: Känns lite som en blandning mellan Blick och Kling faktiskt!
Elin Henriksson

2012-09-09 @ 14:48:35
URL: http://alovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0