CHAIN ME

En av sakerna som legat ouppackat alldeles för länge(jag har en vana av att låta saker ligga kvar så länge som möjligt i påsen med prislapp och allt kvar tills första gången jag använder dom, hmm) är det här helt fantastiska bältet! Ärligt talat tror jag det kommer bli lika använt, om inte MER använt, som halsband - lite Saint Laurent inspirerat, dont ya think ..? Ett fynd från Lindex, jag är glatt överraskad!

Just nu tänker jag det matchat med en svart långkjol, stor hatt och svart, långärmad spetströja, tillsammans med mitt MMM for H&M hårhalsband.
 


Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

verkligen snyggt. kommer nog kunna hitta på många roliga outfits med dem :D

2013-01-14 @ 22:54:19
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: Anna-maria

Kan inte du berätta lite om din vänskap med märta, och varför den tog slut så snabbt. Hon verkar sakna dig.

2013-01-15 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0