DIFFERENT KIND OF SHOPPING

Tapenad, baba gannouj, hommos tahineh, pinjur, soltorkade tomater och grönt té med vanilj - jag älskar att ta en sväng i de utländska hörnorna i affären!

Mitt liv går verkligen i full fart just nu, det känns så otroligt härligt att bara få vara en vanlig tonåring, baka kakor, skratta, göra läxorna, prata en massa strunt, experimentera i köket och bara leva .. Ni som har det så, ta vara på det, uppskatta allt det lilla och bara njut!

Annars då? Jag gör precis allt det där! En rykande plåt brownies med jordnötssmör, choklad och valnötsgarnering kom precis ut ur ugnen, med eeeen hemlig ingrediens .. I'll tell u later, ska få några "offer" att smaka på dom först! =)

Nu ska jag strax släpa mig i säng, om vädret är bra imorgon kan jag förhoppningsvis ta en outfitbild, wiii!!! Godnatt med er, stor kram.


Kommentarer
Postat av: dessi

Saknar ditt bloggande :'(<3

2013-01-16 @ 00:48:21
Postat av: Anonym

Saknar ditt bloggande :'(<3

2013-01-16 @ 00:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0