vr blog awards 2012





PHOTOS BY ME AND C.H.

Den här jackan känns som det klassiska plagget som fattats mig. Hur har jag överlevt utan den perfekta, svarta parkasen?! Kan ju också tillägga att vi hade en rätt stor publik iform av ca 15 personer som stod och väntade vid busshållplatsen medan vi fotade de här bilderna igår, jag älskar hur lättroade folk är, och HEJHEJ till er som vinkade tillbaka.

Nu kan ni även nominera till Veckorevyns Blog Awards 2012, och om ni älskar mig lika mycket som jag älskar er är det bara till att klicka er in HÄR!
Ha en fin helg, PUSS mina vackra xx


/This jacket is the classic garment I've never knew I missed. How did I manage to survive whitout the perfect, black parka?! Also I can add that I had quite an audience while shooting these pictures - about 15 people waiting for the buss glanced unembarrassed and pretty obviously while we shot these pictures yesterday, and HELLO to those of you who waved at me!

Now you can nominate for Veckorevyn's Blog Awards 2012, and if you love me as much as I love you, just click your way in HERE! The formular goes like this: MY NAME, MY BLOGADRESS, THE CATEGORY(Årets Blogstar/Årets Modeblogg), MOTIVATION(optional), YOUR NAME, YOUR EMAIL.
Have a nice weekend, KISSES beautifuls xx


wearing -
(JACKET gina tricot, SHOES vintage riverland, SUNGLASSES gina tricot)


Kommentarer
Postat av: Elionia

fina bilder :)

2012-04-29 @ 15:13:47
URL: http://elionia.blogg.se/
Postat av: Elin

Nominerade diiig :3

2012-04-29 @ 16:06:18
Postat av: Frida

Jättefin parkas, vill också ha en så nu :)

Jag har självklart nominerat dig!

2012-04-30 @ 00:11:55
URL: http://myfunnyparadise.devote.se
Postat av: Izabella

Du är så vacker flickan!

2012-04-30 @ 12:51:00
URL: http://www.bellasgarderob.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0