Jag borde stannat i sängen...

Idag har varit en riktig vel-dag - ena stunden är jag driven som bara den, nästa vill jag bara lägga mig ner på golvet och skrika som en småunge.
Stötte på ett litet problem idag när jag arbetade, och jag visste inte om jag skulle gråta, slänga datorn i backen eller om jag bara var sugen på choklad. PMS är så fruktansvärt orättvist. Varje gång jag är såhär brukar jag tänka på vad Samantha säger i Sex and the City: "A guy gets angry in a meeting, he's a pistol, a woman, she's emotional. What does he think I'm going to do? Get my period and ruin his empire?"

...någon gång ska jag ställa mig och skrika på några gamla gubbar när jag sitter i möte och blir upprörd, där kan vi prata pistol!!

Hur som helst, idag kör jag och min PMS på pyjamasränder(de blev lite av ett hån tillslut, typ "Du borde stannat i sängen idag"), sen gömde jag mig bakom hatt och glasögon och har gått runt som en tjurig ljusblå Grinch.
Nu ska mamma och jag laga lite goda wraps, vi hörs senare!





CAPPUCCINI PAJAMASTRIPED BLAZER, BIKBOK SNAKEPATTERNED SCARF AND LIGHT DENIM, SKODEJ BALLERINAS, GINA TRICOT HAT, GLITTER SUNGLASSES, MONKI TEE

 

Kommentarer
Postat av: Izabella

Jag har också jävla PMS nu!

Snygg är du i alla fall :) kramar<3

2012-08-09 @ 20:15:08
URL: http://www.bellasgarderob.devote.se
Postat av: Puss

That makes us two, PMS is a bitch...

2012-08-09 @ 20:34:12
Postat av: Puss

That makes us two, PMS is a bitch...

2012-08-09 @ 20:34:20
Postat av: Behnja

Snygging ;)

2012-08-09 @ 22:13:06
Postat av: MyzaaN

du är ju så snygg ändå :D

2012-08-10 @ 16:08:14
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: Emma

Sur eller inte, galet snygg är du iaf!!

2012-08-11 @ 06:49:14
URL: http://emsaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0