Eftermiddags té

Drog iväg till Hansan för lite fika och en kopp té med mamma och syster, supermysigt att sätta sig ner och prata lite, vi har alla varit så upptagna under sommaren att det känns som man knappt hinner ses.

På väg hem började jag bli illamående och väl hemma kallsvettades jag och var helt snurrig, det bara bultade i huvudet och jag vet fortfarande inte riktigt vad som hände. Kan vara att jag varit så stressad sista tiden, men jag är inte säker. Någon som har en idé vad det kan vara?
Nu har jag i alla fall fått i mig en macka och ligger och jobbar från soffan, mår lite bättre men ska strax stänga ihop datorn och bläddra lite på tv:n istället för säkerhets skull.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååååh du är så söt

2012-08-08 @ 17:56:28
Postat av: j

Åååååh du är så söt

2012-08-08 @ 17:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0