Antik Batik

Min boho-period har mynnat ut(typ), men ibland får jag ett ryck och faller head over heels för vackra 60-tals inspirerade plagg. Jag lär aldrig bli den undersköna, romantiska bohemen(en look som min vackra STIL-kollega Anna bär upp så bra att jag blir avundsjuk!), men någonstans i mig finns absolut den där raggiga hippien som helst bara vill gå barfota hela dagarna och sjunga om fred och äta kaninmat hela dagarna(check). 
Nyss snubblade jag över märket Antik Batik hos Net-A-Porter, och många av deras plagg känns faktiskt som om de skulle passa i min dagliga garderob. Särskilt blusarna och en fantastisk, löst sittande klänning. Minus poäng för kaninpälsen de använder.

Hur som helst - clutchen kan jag tänka mig till fest, men väskan är absolut en vardags juvel! Till en stor färgglad kappa, sjalar, ringar och vida, svarta yogabyxor blir den perfekt till skolan. Mamma? Pappa? Erik? Det är ju julafton snart...
Clutchen hittar ni här för ca 798:-, väskan här för ca 1890:-

Kommentarer
Postat av: sia

Clutchen!<3

2012-08-31 @ 23:09:06
Postat av: Alicia

Coola!

2012-08-31 @ 23:59:08
URL: http://aliciafranzen.blogg.se
Postat av: ANNAWII ♥

Gulle du!

Jag älskar också antik batik och har faktiskt en clutch därifrån som är helt magisk! Kram finis

2012-09-01 @ 07:10:41
URL: http://annawii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0