Den blågröna rocken

Minns ni hur jag dreglade över den här rocken från H&M? Tills jag såg prislappen, det vill säga... 
Sedan dess har jag inte kunnat släppa tanken på en blågrön rock att ha i höst och vinter till färgglada sjalar och bylsiga halsdukar. Gärna en i lite vidare modell(jag är kort och har höfter och skulle förmodligen se ut som en stoppad korv i ett längre, tajtare fodral) som funkar med min lager-på-lager stil.

...Och ÄNTLIGEN, har jag hittat den! En rejäl skepparrock i en djup petrolblå-grön färg, täcker rumpan men är inte för lång eller för tajt. Perfekt helt enkelt. Funderar på att ta in den på GG med, vad tycker ni...?
999:-, H&M  VS. ca. 499:-, Gypsy Groupie


Färgerna som gärna får pryda mina kläder i höst!

Kommentarer
Postat av: Anna maria

ÄLSKAR! LOVE! J´ADORE!

2012-08-23 @ 18:36:09
Postat av: Linn

Svar: Åh jag börjar bli helt kär i din webshop hihi. Har ni någon mejl man kan kontakta er på? Kram!! <3

2012-08-23 @ 18:45:09
URL: http://www.illusioner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0