En kopp té och hemmagjord vitlöksost

B.V("before vegan", haha) älskade jag Crème Bonjours Vitlöksost, och det har tagit mig fram tills NU att inse att jag faktiskt kan göra mitt eget vitlökssmör! Ta Tofulines Cream Cheese och blanda med MASSVIS med kryddor, örter och färsk vitlök - så gott på rostade mackor med MYCKET smör. Ett plus i kanten är att det förhoppningsvis motverkar förkylningen som börjat smyga sig på... Minuset får bli att Erik förmodligen inte vill pussas med mig efter det, hehe.
Idag har jag varit så trött - inte fysiskt trött egentligen, men psykiskt. Det har varit sånna urladdningar och det kombinerat med nästan-sjuk är ingen bra kombo!

Men nu sitter jag här med en kopp Kvällsro(tips till er som har svårt att sova, billigare än Yogi Tea Bedtime även om det förblir favoriten) och min macka och ska ha maraton med Danspalatset Playa del Sol och Svenska Hollywoodfruar(Gunilla är så sjukt läskig!!). MYSKVÄLL!





Kommentarer
Postat av: Emelie

Ser gott ut! :)

2012-08-28 @ 21:28:19
URL: http://nilssoons.devote.se
Postat av: ida

De va ett bra tips, jätte Gött med vitlökssmör

2012-08-29 @ 06:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0