Fabulös lunch och Coca Cola innan lektionen

Hej på er!

Nu sitter jag och väntar på sista lektionen - matte. Fyller på energin med en Coca Cola, hela klassen har varit som en enda stor nerdrogad sengångare idag, jag vill bara hem och sova!

Hur som helst, visst var min lunch idag fin...? Jag tog blomkålssoppa, supergod! Mina naglar är förresten fortfarande fina, jag känner mig så fånig men jag mår automatiskt lite bättre när jag tittar ner och ser ett par välmanikyrerade fingrar än nerbitna nagelband...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Soppa och Coca-cola light..? Hmm....

2012-08-23 @ 14:52:15
Postat av: Anonym

Soppa och Coca-cola light..? Hmm....

2012-08-23 @ 14:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0