FREDAGSMYS-DAGS!(snart)

Äntligen, äntligen FREDAG! Veckan har bara flugit förbi!
Just nu sitter jag och jobbar lite(ingen sovmorgon för mig inte), vi har ett KILLER erbjudande som kommer upp på Gypsy Groupie snart. Love it!
Det är lite frustrerande - jag är verkligen aldrig ledig; när jag inte går i skolan jobbar jag, och när jag inte jobbar går jag i skolan. Nånstans här och där försöker jag få in bloggen med. Men det går, när det är något man brinner för.

Hur som helst, snart ska jag göra mig i ordning. Är ensam just nu och funderade på att dansa runt i underkläder och vit skjorta som Tom Cruise i Risky Business ni vet...? Bara för att jag kan liksom! Men det vildaste jag lär göra är att gå på toa med öppen dörr(living on the edge!!)... 

P.S - Idag har jag och Erik varit tillsammans i 22 månader, grattis till oss ♥

Kommentarer
Postat av: Anna maria

Snygging ;)

2012-08-24 @ 10:29:08
Postat av: jacquiline

Fin tjej!!

2012-08-25 @ 12:45:11
URL: http://skyisblue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0