God morgon, Måndag

God morgon på er!

Med risk för att dra på mig en hel hög BUUUU-rop; HELLO happy Monday! Från att ha varit en riktig "Die Monday, Die" har jag börjat se det som starten på en ny vecka, nya möjligheter, nya, roliga saker att planera in och få gjort. Fantastiskt hur man kan ändra attityd sådär!

Nu sitter jag och myser med en riktigt ostig toast(tack till den som uppfann Tofutti Mozarella style) med ketchup och ananas och en kopp vitt té med granatäppelsmak till "Jims Värld". Visste ni att vitt té är nyttigare än grönt...?

Almanackan är med och det ser ut att bli en fullspäckad vecka.
 

Ett riktigt bra citat, måndag är MIN dag!

Kommentarer
Postat av: Anna M.

Åh, det talsättet hade jag aldrig hört, tack för att du delade med mig, det lyste upp min måndag lite! :)

2012-08-06 @ 11:06:14
Postat av: laksfhskdg

GOOOTTTT m toast :D

2012-08-06 @ 12:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0