Hej från sjukstugan!

Tydligen lyssnade jag inte ALLS på mig själv igår, för likt förbannat sitter jag här med ett fat banan och smält choklad och tycker synd om mig själv, näsan rinner och halsen gör ont. Har dessutom lovat mamma att inte jobba idag, hmm... Okej då... Bara... LIIIITEEE!

Nejdå. Jag ska köra på en riktig intensivkur nu på förmiddagen och hålla alla tummar och tår jag har för att jag kan gå på UF-introduktionen i eftermiddag. Fasen också. Har även insett att jag eventuellt kommer behöva anställa en assistent under Kalmar Fashion Week, det blir helt enkelt för mycket däromkring, så ni får hålla koll på bloggen...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Assistent here I am!!

Svar: Haha!
Elin Henriksson

2012-08-29 @ 10:35:17
Postat av: Fashionbyelin

Krya på dig going!

Tycker det är så kul att följa dig och dina projekt! Go girl!

Svar: Tack gorgeous, KRAM!!
Elin Henriksson

2012-08-29 @ 10:50:02
URL: http://fashionbyelin.blogg.se
Postat av: Eleni

Ush då! Hoppas du blir bättre till imorgon. Föresten, är du från Kalmar? Jag bor själv i Kalmar och längtar till KFW :) det ska bli så jävla roligt

Svar: Samma här, så långtråkigt att vara sjuk... Det stämmer! :D
Elin Henriksson

2012-08-29 @ 11:36:12
URL: http://Http://minendo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0