I min skolväska

Skolstarten närmar sig med stormsteg, och jag ser fram emot den med skräckblandad förtjusning.
Det här är vad som kommer få följa med mig i väskan 5 av 7 dagar i veckan:

1. Anteckningsblock(De här från Oxford Office Recycled består av 100% returpapper men har ändå väldigt hög vithet, finns hos Gula Katten. Min favorit är i färgen "höströd")
2. Stiftpenna + stift
3. Läkerol Pomegranate
4. ACO Canola oil & Q10 handcreme(Jag river alltid sönder mina nagelband som har en tendens att bli väldigt torra på vinterhalvåret, därför ska handcreme bli min ständiga följeslagare den här terminen)
5. The Body Shops Shea Butter Lipbalm(Torra läppar är aldrig mysigt, men enligt Erik är läppsyl-läppar till och med värre. Det får han tåla, höstspruckna läppar svider!)
6. Vitamin Well STEVIA SHARP(Min favoritdryck sen jag fick hemskickat en back från Vitamin Well, har tyvärr inte sett dom i butik än, någon som vet vart man kan hitta?)
7. iPhone 4S
8. Almanacka(Jag skulle inte överleva utan min kalender, den är vad som får mig att fungera när autopiloten är på)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vitamin well hittar du i vanlig ICA-butik :)

Svar: Jo jag vet, men har inte sett stevian där ännu =/
Elin Henriksson

2012-08-13 @ 15:19:47
Postat av: Elin

Det kanske finns vitamon well på Stadium? Ett tips bara för jag har sett ett par där :)

2012-08-13 @ 21:49:54
URL: http://elinvandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0