Isabel vs Gina

Usch, idag når min förkylning nya höjder, men jag ska försöka svara på mini-frågestunden iaf(ledsen att det inte kom igår, jag däckade i soffan haha).
Sitter och dricker té och äter pepparkakor just nu, fick helt plötsligt ett jättesug efter jul! Och med vädret utanför fönstret(disigt och regnigt) kan man nästan lika gärna tro att det är det...

Hur som helst, här kommer några alternativ Gina Tricot har tagit fram till Isabel Marants RTW höstvisning, jag är väldigt sugen på den översta blusen fast i svart. Vilken är er favorit?





Kommentarer
Postat av: Alicia

Gillar sista mest :)

2012-08-31 @ 09:56:33
Postat av: naima

den längst ner blev min favorit!

2012-08-31 @ 12:43:28
URL: http://www.enchante.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0