It's fredag baby

God morgon!

Jisses så länge jag sovit, så mycket för en bra dygnsrytm innan skolan!
Hur som helst ska vi strax pallra oss ner och äta frukost, jag ville bara säga hej till er innan. Idag åker vi hem igen, och jag måste säga att det känns nästan lite sorgligt att lämna Varberg. Det är verkligen en superfin stad!

Visst är iPhone skalet jag köpte igår snyggt förresten...? Jag ville ha något klassiskt, det känns inte som den där trenden "Byt-skal-efter-kläder" är någonting för mig, men nu hittade jag ett jag faktiskt gillade - ett svart med alligatorskinnsmönster(att det dessutom är skitsnyggt med mitt nagellack i färgen "Cherry Red" är ju bara ett plus). Passade på att köpa ett par nya hörlurar från PHILIPS med som matchar skalet, Gud-vet-var jag har lagt mina andra...
Från "Hold it"

Kommentarer
Postat av: Emmie

Åh, kan ni inte ta in något liknande denna på GG? :) http://www.asos.com/One-Teaspoon/One-Teaspoon-Fairisle-Oversized-Knit/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2372804&cid=2637&sh=0&pge=1&pgesize=200&sort=-1&clr=Navy%2fcream

2012-08-17 @ 10:18:37
Postat av: Clara

så fint, är det riktigt skinn?

Svar: God no!!
Elin Henriksson

2012-08-17 @ 10:20:21
URL: http://bohemhoe.blogg.se
Postat av: Clara

SV: I knew it, tänkte väl att det inte va riktigt din stil som vegan o allt!

Svar: Eller hur, så pass mycket hycklare är jag faktiskt inte! Ska ta och skriva ett inlägg någon gång om det här med att jag använder fuskprodukter, har förstått att det väcker lite känslor...
Elin Henriksson

2012-08-17 @ 10:43:08
URL: http://bohemhoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0