Jag kommer följa Kalmar Fashion Week!

NU är allt klart och jag kan äntligen avslöja det för er!
Tredje veckan i September kommer Kalmar vara värd för sin alldeles egna Fashion Week, komplett med vernissager, modevisningar, seminarier, workshops, föreläsningar och kändisgästar så som Dejan Cekanovic och Ala Malek. Målet är att sätta Kalmar på modekartan och att det ska bli ett återkommande event där staden varje år fullständigt översvämmas av mode.
Jag kommer följa veckan och rapportera till er på plats så ni också kan hänga med, det ska bli superroligt!
Fick just pressreleasen skickad till mig, och självklart meddelar jag er så fort jag ser att det går att köpa biljetter.

Kanonbra initiativ, nu får ju hösten ännu mer gärna skynda på sig...
För mer info besök KALMARFASHIONWEEK.SE
 

Kommentarer
Postat av: maja, mode och inspiration

Fy fan vad kul! Kommer från Kalmar och måste säga att Kalmar är en riktigt dålig "modestad". Detta kan ju inte bli annat än bra!

Svar: JAG VET! Älskar att Alarmstreet Media tog initiativet, äntligen att någon gör det!!
Elin Henriksson

2012-08-21 @ 19:43:36
URL: http://www.aleheim.blogg.se
Postat av: Frida

Vad kul! Då kanske jag kommer upp någon dag :):)

2012-08-21 @ 21:55:02
URL: http://myfunnyparadise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0