Kostym för vardagen

Hej på er igen!

Idag ser jag ut såhär, jag älskar hur västen matchar mina jeans! Ska slänga på mig ett par smycken med, sen får gästerna gärna komma. 
Ska tipsa och berätta lite om världens bästa produkt sen med, för visst ser jag fräsch ut i ansiktet(om vi ignorerar den förvånade minen)? Äntligen har jag hittat något som passar mig, jag går runt och känner mig som en nyponros!

I alla fall har jag hunnit slänga ihop min berömda potatissallad med kapris(okej då, det är mammas recept, men ändå!) och nu sitter jag och Erik och tittar på Masterchef Australia, vårt favvisprogram. Stina och Kasper kommer hit sen, så då blir det lite pardejt! (Jag känner mig alltid som Lily och Marshall i How I Met Your Mother, ni vet när dom är desperata efter ett kompis-par...?) Dessutom håller jag på och sätter upp mina höst-mål just nu, ni ska få se dom någon annan gång. Nu ska jag gå och smygäta potatissallad, så gott!
Väst och bälte från Filippa K, jeans från BikBok, skor från H&M och t-shirt från Cheap Monday
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Stiligt!!

2012-08-18 @ 21:09:55
Postat av: vilda

Stilen var väldigt Kriskten Stewart ;) ♥

2012-08-20 @ 19:43:42
URL: http://vilday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0