Manchester Mania

 Jag har alltid varit ett manchesterfreak(några av er känner nog till mina ökända, utsvängda bruna manchesterbyxor), gissa om jag har blivit sågad för det!
Men nu kommer hösten, och med den får alla som missnöjt höjt på ögonbrynen snällt ta och doppa sina ord i en kopp té och mumsa i sig dom, för till hösten slår det sköna tyget STORT. Bland H&Ms nyinkomna plagg hittar ni bl.a. ett stort urval av billiga byxor i olika färger, och jag är head over heels för kavajen. SÅ. FIN!

En outfit jag mer än gärna bär när man ska springa på möten till hösten, och jag kan ju lika gärna passa på att avslöja att en manchesterkostym, hur corny det än låter, länge har stått på min Måste-äga-innan-jag-dör lista...

Väska H&M, 299:-, Kavaj H&M, 399:-, Halsband Gina Tricot, 59:-, Byxor H&M, 199:-, Bälte Gina Tricot, 129:-, Skor Gypsy Groupie, 499:-

Kommentarer
Postat av: lotta

Alltsååååå älskar skornaaaa

Svar: Same!!
Elin Henriksson

2012-08-30 @ 12:49:28
Postat av: Catta

Ja, kavajen är riktigt snygg!

Svar: Eller hur?!
Elin Henriksson

2012-08-30 @ 13:37:17
URL: http://catharinas.blogg.se/
Postat av: ella

Älskar färgen på väskan!

Svar: Jag med, SÅ fin!!
Elin Henriksson

2012-08-30 @ 15:47:37
URL: http://modecollagebyme.blogg.se
Postat av: Emma

Aldrig riktigt varit ett fan utav manchester, men du har nog gett mig en liten tankeställare efter denna kombo:)

Svar: Wooooo, KONVERTERA TILL MANCHESTERÄLSKARNA!! :D
Elin Henriksson

2012-08-30 @ 19:23:49
Postat av: Marie

Vilka coola skor!! =)

2012-08-31 @ 12:01:12
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0