...mer än halva veckan avklarad

God morgon på er(ja, jag ser på statistiken att ni är vakna)!

Jag har precis ätit frukost och sitter och tittar på Masterchef Australia(äta + matprogram är det bästa som finns ju!), snart ska jag släpa min snygga röv till garderoben och försöka hitta något att ha på mig.
Förresten - minns ni koftan jag bloggade om för ett tag sedan...? Vi kommer ta in den på GG inom kort!!
Dessutom kommer vi på in flera värdiga alternativ till "De Perfekta Höstskorna" - jag menar, jag vet ju själv hur det är att springa till och från bussen varje morgon eller ta en lunchpromenad, klackar funkar inte alltid. Räddningen kommer!

Idag händer inte mycket, jag är sugen på en taco-kväll så vi får se om jag kan haffa någon... Annars är det bara jobb, blogg och skola som vanligt! Hoppas ni får en fin dag så hörs vi lite senare!
Tyska och taiwanskaVOGUE, härlig höststämning.

Kommentarer
Postat av: Minna

Åååååååhhh längtar till skorna!

2012-08-23 @ 10:26:31
Postat av: Anonym

Gud vad mysigt med tacokväll! :)

2012-08-23 @ 12:51:01
Postat av: Martina

Älskar med att äta och kolla matlagningsprogram. Man blir inte hungrig av dom då + att man ökar på med inspiration :) Super bra kombo!

2012-08-23 @ 15:01:22
URL: http://annamartinas.blogg.se
Postat av: Anonym

the right one is VOGUE from Taiwan,not from Japan.

Svar: Thank you!
Elin Henriksson

2012-08-24 @ 15:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0