Mina favoriter ur MISSONI för LINDEX

God morgooooooon!

Just nu känner jag mig äckligt pigg, det firar vi med mina tre favoritlooks ur lookbooken för Missonis kollektion för Lindex!
Snart måste jag rusa, men innan dess kan vi ju prata om hur fantastiskt mönstret och färgskalan är...? Jag älskar kappan. Älskar älskar älskar. Om den inte kostar skjortan kommer jag slå till, den vore så grym till rufsigt hår och en i övrigt helsvart outfit. Den stickade tröjan till höger är mitt andra val - enkel och lättmatchad, så snygg till ett par jeans, stora solglasögon, en slarvig hårknut och ballerinas!

Nu är det bråttom(typiskt bloggare), idag blir det lunch på stan och skitsnack med Stina-Fina, vi hörs då!
 
Här kan ni kolla in resten av kollektionen, vilka är era favoriter?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tvåan var ju snyggast

2012-08-22 @ 08:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0