Paket!

Hej på er!

Idag vaknade jag vid tolv. TOLV! Jag som äntligen kommit in i en perfekt 23.30-08.30 dygnsrytm..
Hur som helst, idag är det inget särskilt inplanerat, Erik kommer hit ikväll och vi ska laga mat(vilket gör det helt okej för mig att leva på snabbnudlar resten av dagen) och dagens stora bedrift blir väl egentligen bara att klä på mig. När jag tar ledigt är jag fanimej ledig på riktigt!
Glömde visa er att paket jag fick igår med, lite smått och gott från Romwe, nämnligen ett armband och ett par solglasögon, förhoppningsvis får ni se dem i en outfit senare idag:

Älskar pil-detaljen!

Kommentarer
Postat av: IDASWARDROBE.com

Riktigt snygg detalj på solisarna! Hoppas lediga dagen blev underbar :)

2012-08-04 @ 22:07:40
URL: http://IDASWARDROBE.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0