Smörpopcorn, apelsinjuice och tända ljus

Åh vilken dag... Nu sitter jag och myser med min mamma och syster framför "Danspalatset Playa del Sol" - vilka häftiga människor dom har fått tag it! Hoppas jag och Erik blir sådana när vi blir pensionärer!
Till det dricker jag färskpressad apelsinjuice och äter smörpopcorn, tände ett ljus med för att få lite höst-känsla.
Imorgon går jag bara i skolan på förmiddagen(himmel vilket lyxigt schema!) och efter det tänkte jag möta upp Stina på Nails & Spa och gå och luncha någonstans tillsammans! 

Just nu känner jag mig så lugn i mig själv, som om jag har koll, som om allt kommer bli bra och gå min väg. Det känns som om jag står med båda fötterna på jorden helt enkelt! Mycket är nog tack vare min fantastiska skola - får ni någon gång möjlighet att välja gymnasie i Kalmar, välj Calmare Internationella Skola(CIS). För första gången i mitt liv ser jag faktiskt FRAM emot att gå till skolan(dessutom har vi eget gym och äter på restaurang varje dag, haha)!

Nu är klockan 21.00, så jag ska ta och stänga av datorn och njuta av min kväll innan jag går och lägger mig med en bra bok(just nu läser jag "Mediababe"). Ha en fin kväll allihopa, godnatt på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Kells

Så mysigt, och hahahah världenS coolaste pensionärer!

2012-08-22 @ 07:06:58
Postat av: Kells

Så mysigt, och hahahah världenS coolaste pensionärer!

2012-08-22 @ 07:07:38
Postat av: Kajsa

Hej! Tänkte bara fråga är du vegan eller vegetarian? Eller äter du bara så för hälsans skull så att säga? Eftersom smör rör ju inte veganskt? Läste dock inte klart hela inlägget så kanske bara missuppfattade det hela. :) vore intressant att veta i vilket fall som helst varför du väljer att äta veganskt, xoxo

Svar: Det är faktiskt inte smör i smörpopcorn i smör, tro det eller ej! :D Bara olja och aromer, himla tur för mig eftersom jag, precis som du säger, är vegan! Det är ett val jag gjort både av hälso-, miljö- och etiska själ. Om du vill kan du läsa mer här där jag förklarar en del: http://thegypsy.blogg.se/2012/august/svar-pa-tal.html
Kram! ^^
Elin Henriksson

2012-08-22 @ 18:21:51
URL: http://Kajsawillhelmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0