Söndag och DETOX-té

God morgon!

Nu sitter jag och dricker ett detox-té och väntar på att Erik ska vakna. Min pojkvän kan minsann SOVA...
Hur som helst känns det som om jag har stressat så mycket, så lite detox kändes som "the way to go". Det brukar vara så i början, innan man riktigt kommer in i nya rutiner - nästa vecka börjar nog balansen komma tillbaka!

Idag ska jag försöka få undan lite skoluppgifter(ja, vi har redan fått dom), skicka in en STIL-spaning(håll koll, BLOGG.SE/STIL börjar snart uppdateras igen!) och få undan lite jobb. Standard nivet.
Nej, nu ska jag ställa mig och förbereda en riktig brakfrukost tills min prins vaknar, vi hörs sen!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

är sånt té verkligen gott

2012-08-26 @ 13:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0