Söndag

Hej på er!

Jag har försökt blogga hela förmiddagen, men Blogg.se-appen vill verkligen inte sammarbeta...
Hur som helst hade jag och Erik en otroligt mysig kväll igår, vi lagade äggfri mizra ghassemi och åt med ris och bröd(jag erkänner, jag hade ketchup till med) och poppade popcorn(med EXTRA SMÖR!) och såg en film, "God Bless America". Jag somnade halvvägs in, haha.
Idag åt vi frukost på Wayne's Coffee och strosade runt lite i stan och shoppade en del, jag fick med mig bl.a. två fantastiskt fina bolero-koftor som ni ska få se sen!

Nu är jag hemma och sitter och kollar igenom bilderna från i helgen, kan inte låta bli att le för mig själv. Hoppas ni har haft en fin helg ni med!
Min prins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0