Svar på era frågor - del 3

1. Vill du gifta dig någon gång i framtiden? – Ja!

2. Tänker du med hjärta eller hjärna? – Jag kan vara rätt impulsiv, men det får nog ändå bli att jag blandar rätt bra

3. Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? Ni är så gulliga ihop! – Två år i oktober. Tack!

4. Kaffe eller te? – Både och!

5. Vad kommer man få se av dig i framtiden?! – Förhoppningsvis en hel del.

6. Vad var din poäng när du gick ut nian? – Gud, det har jag glömt… Kanske 7 MVG, 1 G och resten VG?

7. Har du några resor inplanerade? – Jag ska på minisemester till Varberg nästa vecka, och i Oktober åker jag till London.

8. Hur är det att vara så driven? Är du alltid peppad eller finns det dåliga dagar med..? KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM – Det är klart det finns dåliga dagar med, och ibland blir det så mycket att hjärtat bara rusar och det känns som om man ska tuppa av, men det är värt det när man får göra det man älskar!

Vilken är den bästa modetidningen? :) Kram!
- Det beror på vad man är ute efter, jag brukar köpa på mig ett helt berg just för att jag gillar variationen! Men min favorit just nu är nog ELLE, de brukar leverera riktigt bra intervjuer och reportage med. Dessutom ägs ju svenska ELLE av samma företag som jag bloggar för, dvs Aller Media, lite roligt!

Vilket är ditt drömyrke? Vad satar du på för yrke ?
- Jag har nog inget bestämt drömyrke(när jag var liten ville jag bli astronaut), men någonting inom modeindustrin, helst där jag får vara min egen chef. Eget företagande lockar också väldigt mycket, och det är det jag satsar på just nu.

Vilken är din favoritblogg? :) Kram!
Det här kommer förmodligen låta rätt otroligt, men just nu läser jag inga modebloggar, det blir så när jag har varit i en svacka där jag varit osäker eller stressat mycket – det är alldeles för lätt att min egen stil och mitt bloggande påverkas av sånt jag läser, och då mår jag ännu sämre. Jag vill bara vara mig!

Vem tar dina bilder ?
- Det är olika, vem som än är i närheten brukar det bli!

 2: gillar du att umgås med dina kompisar,för jag har inte sätt något om de i bloggen?
- Jag älskar att umgås med mina kompisar, men precis som med familj är det något jag oftast väljer att hålla utanför bloggen. Men vem vet, jag har börjat dela med mig lite mer av mitt liv nu, så det kanske kommer!

3: vem är de du går till när du är som mest ledsen?
- Förmodligen Erik eller min mamma, det är två personer jag älskar och litar på och som är rätt olika mig och oftast kan erbjuda en annan syn på saker och ting. Småproblem (typ ”ERIK SKRATTADE INTE NÄR JAG DROG VÄRLDENS ROLIGASTE SKÄMT VARFÖR HATAR HAN MIG”) kan jag däremot älta med mina tjejkompisar till oändlighet, det är ju obligatoriskt!
Men när jag är som mest ledsen håller jag nog bara tyst, jag har lite svårt för att öppna mig för folk, jag tar det hellre själv.

4: vad ska du göra efter gymnasiet?
- Jag kommer arbeta med mina egna företag och läsa upp kurser som jag tror jag kommer ha nytta av i framtid, bl.a. inom ekonomi och journalistik.


5: vad är din största dröm du bär på just nu?
- Just nu är det att bygga upp ett eget imperium inom diverse utgreningar av modeindustrin och sociala medier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0