Vad är väl en gala på Berns...?

Förmodligen alldeles tråkig... och.. och urtrist, och alldeles... Alldeles underbar... Suck...

Okej. Kanske inte det allra minsta tråkig faktiskt. Förmodligen är det fullt med glamourösa gäster i chica outfits som minglar med champagneglasen i högsta hugg. Jag pratar såklart om Årets Chicaste 2012-galan! Jag är inbjuden, men eftersom galan infaller på en torsdag känns det lite som att vardagssidan av mitt Hannah Montana-liv står och pekar finger åt mig och väldigt elakt säger "Ha ha, algebra istället för aftonklänning!"... Ibland blir att leva dubbelliv väldigt tröttsamt.

Nåja, nu ska jag äta hemmagjorda pommes. Alltid lite plåster på såren i alla fall. Är det någon av er som ska gå?
 
 

Kommentarer
Postat av: ANNAWII ♥

Jag kunde inte heller men jag sörjer inte för jag är i London för FW så det känns snäppet roligare hihi

Svar: Oufff, fuskis!!
Elin Henriksson

2012-08-29 @ 18:38:06
URL: http://annawii.blogg.se
Postat av: Clara

tyvärr, har inte fått nån inbjudan, men kan gärna ta din för jag börja inte förrän vid lunch på fredagar!

Svar: Haha, LÄTT! Eller ja, om det nu inte hade varit min bloggcoach som erbjöd mig den över mejl, den ligger nog och är förjäkla nöjd på något skrivbord på Aller Medias kontor...
Elin Henriksson

2012-08-29 @ 20:21:00
URL: http://bohemhoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0