Amerikanska Pannkakor

.. Visst ser det läckert ut?!

Jag har legat nerbäddad i soffan hela dagen, invirad i en stor pläd och ätandes amerikanska pannkakor med hackad choklad och lönnsirap medan jag tittat på TV. Bland annat har jag sett en film, "My future boyfriend", som var en riktigt sådan där klyschig, usel, dålig framtids-film och jag satt med stora ögon och snyftade och skrattade högljutt- då vet man att man är trött och sjuk!

Idag lär det inte bli många knop gjorda, jag orkar knappt hålla ögonen öppna och ÅH vad sur jag blir på det här .. Trots att jag knappt har kraft att vara frustrerad över hur lite jag får gjort, och då är det ILLA!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Det ser jättegott ut! :)

2012-12-08 @ 12:19:38
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0