ÅRSRESUMÉ 2012 - JANUARI FEBRUARI MARS

2012 har varit ett minst sagt händelserikt år för mig, och inte minst bloggen .. Här kommer en VÄLDIGT kort sammanfattning(allting är relativt haha!) av månaderna januari, februari och mars:


JANUARI:
.. Bloggen började växa lavinartat, jag var dessutom betydligt bättre på att ta egobilder!
 
.. Jag åkte till värmen i Teneriffa och njöt av shopping och god mat, vackra miljöer och tunna outfits!
 
.. Var featured i Divine Magazine!
 

FEBRUARI:
.. Jag fyllde 17 år!
 
.. Och var dum nog att klippa lugg. HUUUUGGEEE mistake.
 
.. Blev vegan och var tvungen att beställa tofu-sushi!
 
.. Låg på sjukhus och verkar ha haft någon besatthet(?) av The Sims .. Nu blev jag sugen på att spela igen, hahaha!
 
.. Bloggen växte och växte, jag fick större sponsorer så som Vitamin Well och mitt nu långvariga samarbete med Romwe blev allvarligare.


MARS:
.. Jag sa hejdå till Devote och blev en del av BLOGG.SE/STIL - en riktigt häftig upplevelse och erfarenhet jag verkligen är tacksam för! Mentala kramar till min f.d. mentor Sophie och de andra tjejerna!
 
.. Mina outfits växlade mellan helsvart och bohemiskt.
 
.. Jag gjorde intervju efter intervju, här med Bloppfashion!
 
 
APRIL - JUNI kommer senare!
 

Kommentarer
Postat av: Ana

Haha du hinner mer i en månad än vanlig människor gör på ett år ;)

2012-12-31 @ 14:48:23
Postat av: felicia-

men guu vad snygg du är och vad roligt år du verkar ha haft ett fint år och att dit år blir ett bra slut!

2012-12-31 @ 14:56:17
URL: http://whofelicia.blogg.se
Postat av: V I C T O R I A

Fina bilder :)

2012-12-31 @ 15:30:04
URL: http://victoriaaahhh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0