Choklad och Cosmo

Jag och mina två favorit C:n sitter och slappar i soffan nu framför Spin City(två av mina favorit S!!) medan jag grälar med mina leverantörer. DHL hade blandat ihop några nummer så nu är det jag som har gått in i Börsmäklare-på-Wall-Street-mode och trummar ilsket med min chokladpinne så mjölken skvätter åt alla håll medan jag försöker hålla lugn ton .. Åh, the life of a teenage buisness-woman!

Om ca en timme ska jag i alla fall dra iväg till Ellen och glömma allt som har med jobb att göra, strax ska jag ställa mig och steka på lite sojafärs och göra en dipp att ta med också.
Nej, nu ska jag avsluta här och kika igenom några ändringar vi funderar på att göra i designen och godkänna det, sen tar jag helg på riktigt jag med!
 


Kommentarer
Postat av: Johanna H

Vad kallas dem där pinnarna med choklad på svenska vet du det? ^^ och vad får man ge för 1 sådan ungefär? :)

2012-12-08 @ 10:45:12
URL: http://byjohanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0