Ciao, mia bella pizza!

Jag ska inte låtsas som om inte maten var en stor anledning till att jag började läsa italienska(pizzans hemland?! hallå?!). Ikväll festade jag och pappa till det med en hemmagjord pizza med extra allt och en uppdelning à la Berlinmuren som det brukar bli när jag delar pizza med en köttätare. Supergott blev det i alla fall!

Vi kollade på Lawless, en film om bröderna Bondurant under depressions-tiden i Amerika, och JA, Tom Hardy kan vara Guds gåva till kvinnorna. Eller i alla fall mig, jäklar i min låda om någon annan rör den där perfekta skäggstubben .. Nåja. Nu sitter jag med en kopp glögg och pluggar frenetiskt inför svenskaprovet imorgon. Bara en skoldag till ..! Imorgon blir det dessutom julbord, rugby och sedan myskväll med mina underbara klasskamrater. Förhoppningvis kan ni få en outfit då också, för fy bubblan vilket väder vi har haft på sista tiden! Det blir ju mörkt ute vid 14.00!!
P.S, Tycker ni inte min sida ser godast ut är ni bannlysta från bloggen!
 
P.S 2, Okej, förlåt, skoja bara. 
 
.. Snälla?


 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Elin! Jag undrar var du får din inspiration ifrån? Läser du någon modeblogg, vilka? PS: Älskar din unika still!

2012-12-19 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0