Damernas

ÅÅÅÅH vad irriterad jag blir! Jag har försökt posta inlägg sedan halv 12 imorse, men tror ni inte det första kom upp NU ..?! sgisljhlfsuhgfhgåfg Okej jag är klar.

Hur som helst, nu är jag hemma igen! Bilder på jullunchen kommer senare, den trevliga personalen på Kosta Art Hotel hade förberett både förrätt, huvudrätt och efterrätt åt mig. Dessutom stötte jag ihop med Angelina när jag tog en sväng på outletten! Angelina är en riktigt häftig tjej, hon är ett år äldre än mig och har tävlat i OS i schack, för ett litet tag sedan var hon nere i Istanbul(tror jag det var .. hehe) och tävlade!(!!!) Hur coolt är inte det?! 
 
Dagen har dessutom varit fylld med vackra nyanser av rosarött - kolla bara in Damernas på hotellet:
 

Min väska passade in lite oförskämt bra, fick nästan överväga att lämna kvar den där inne som en slags improviserad installation .. Den säljs ju förresten på min egen butik Gypsy Groupie, och jag kan gå i god för att den är riktigt fierce. Köp två så kan du lämna kvar en av dom på Damernas på Kosta Boda Art Hotel!

( .. Just nu är jag inne i en Vitamin Well/Vitamin Water period. Jag är riktigt tacksam att pracka på sånt där, jag faller stenhårt för alla "Create", "Focus" och "Reload"-taktiker .. )
 

Kommentarer
Postat av: Tess

Faktiskt så blev jag lite besviken när jag fick hem min beställning från shopen. Den ena väskan såg inte alls ut som på bilden och den andra var färgen avskavd på några ställen - den var dock vääldigt snygg i övrigt!

2012-12-02 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0