"Den misslyckade bloggaren"

.. Haha, jag kan inte låta bli att skratta ihjäl mig varje gång någon tagit bilder för bloggen och jag bläddrar igenom dom! Det finns INGEN som är så usel på att vara med på bild och så ofotogenisk som jag! Jag vet jag vet, "hur tänkte hon då som blev bloggare" tänker ni men till mitt försvar så JAG VISSTE FAKTISKT INTE ATT DEN SKULLE BLI SÅ STOR. Hur som helst. Man kan ta tjejen ur knäppis och få henne att låtsas vara normal, men man kan aldrig helt ta knäppisen ur tjejen.
 
P.S, Ni skulle se bilderna mina nära och kära får på mig ibland, det är inte vackert någonstans ..

 
Såhär såg det t.ex. ut sist jag var på Espresso House:


Såhär ser det ut majoriteten av tiden när jag ska ta webcambilder till bloggen:
 
.. Och såhär kan det se ut när jag går på restaurang:
Här var det i och för sig inte meningen att någon skulle fota(förståeligt va?) men bara det faktum att det hände är ju TOO MUCH .. Jag kan inte ens förklara, haha. Jag borde inte få vistas in public!!
 
 
Och såhär är ni vana att se mig, tack gode gud för det:
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hahah, webcambilderna alltså! Så ser alla mina också ut! :D

2012-12-08 @ 17:52:34
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/
Postat av: Halina

Hejsan!

Driver blogg neat på devote och undrar om du är intresserad av ett samarbete. Eftersom jag bara har 500-600 besökare per dag så tänkte jag att du kanske kan rekomendera mig (om du tycker min blogg är bra) och jag gör det samma med dig och ger dig en permanent länkning. Eftersom vi är från olika portaler får vi båda nya läsare osv. Hoppas på ett postitivt svar! Mvh Halina

2012-12-11 @ 13:28:19
URL: http://neat.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0