Dokumenterad Söndag

Hejsan på er!

Jag vet inte hur jag ska beskriva den fantastiska härligheten som varit den här dagen, så vi gör det i bilder istället(istället för tusen ord, tidssparande!):

Juicy sharon till frukost, jag äter bara det köttiga stycket i mitten. Jag är medveten om hur läskigt det där lät. Men visst är de vackra?

Erik satt hela förmiddagen och försökte få igång Apple AirPlay till vår nya pelar-lika högtalare - han lyckades och sen försvann det lika snabbt. Behöver jag tillägga att den lite mörkare och emotionella delen av mig var överlycklig och dreglade över att han för säkert första gången på de 2 år vi varit tillsammans var klädd i helsvart ..? Så fin.


Jag är inne på min femte omgång vegansk hemmagjord skagenröra, helst äter jag den med lokala Knäckisar(som små knäckebröds-kex) från Öland - som chips och dipp - och dricker té. Vuxen poäng tack!


Efter det slängde jag ihop en dajmkola som mitt bidrag till julgodiset! Någonstans därimellan färgade jag ögonbrynen med.


.. Och sen kollade jag om skagenröran funkade på större knäckebröd med. Det gjorde den!



Kommentarer
Postat av: Julia

Erik är skitsnygg! Snygg i svart! Hälsa han det om du vill haha! :)

2012-12-16 @ 20:19:18
URL: http://Styledbyjulianna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0