Grå-vit morgontimme

Hej på er!

Jag måste bara få klaga av mig lite: Min Blogg.se-app FUNKAR INTE! Varje gång jag klickar upp den och ska blogga stänger den ner sig, har någon av er råkat ut för samma sak?! Jag har uppdaterat den och allt sånt, så jag förstår verkligen inte .. Det gör det såklart betydligt svårare att försöka hålla en okej uppdatering på bloggen, och fy så frustrerande. Hoppas Blogg.ses teknik löser det(inga hard feelings för att jag var så pushy när vi träffades på Allers högkvarter i Stockholm va ..?).
 
Okej enough med klagandet - Erik och jag gick upp vid halv tio imorse(båda var i och för sig dödströtta igår vid halv elva, Erik somnade medan jag satt uppe och tittade på den nya Born Legacy!) och gjorde köttbullemackor och mös av all julkänsla. Eller ja, jag åt sojafärs-bön-bullar men det lät inte lika juligt. Ni förstår vad jag menar.
Nu har han pallrat sig iväg för att hålla fotbollsträning för de små -04:orna och jag sitter uppkrupen i tajts och en stor skön kofta medan jag smuttar på en kopp vaniljkaffe och kollar julklappar på nätet. Jag är full förespråkare för den där härliga armbåge-i-revbenen-och-skrik-och-slit-och-tredje-världskriget-känslan som julshopping på stan ger, men nu har jag faktiskt snubblat över världens mest klockrena paket på internet.
Så tredje världskriget får vänta till mellandagsrean, då förvandlas jag till en maskin - tänk terminator meets shopaholic!
 
Jag vet jag vet, på bilden är inte andra ljuset tänt men NU ÄR DET DET! Lovar!



Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag tror det är så med appen för alla... funkar inte på min mobil heller:/

2012-12-09 @ 13:12:03
URL: http://cutething.blogg.se
Postat av: Sari

Samma här, idag är det tights och stickat. Brrrr så kallt det är, ha en fin söndag finis!

2012-12-09 @ 13:38:33
URL: http://rodeogirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0