High-end Wishlist no.1

Okej .. Att drömma är inte förbjudet va ..? In that case, take note, Santa: Min önskelista består av Burberry, Miu Miu, Etro och Kiki de Montparnasse.

Hatten är min nya perfektion-fixering, jag har en konstig fetisch för konstiga klackar, en svaghet för väskor med turkosa suede-detaljer och ett starkt behov av att bära papperstunna spetsar tätt mot kroppen. Men just hatten .. Fokus. Om någon av er vet en budgetkedja som erbjuder liknande alternativ bönfaller jag er att sprida jul-/shoppingglädjen hitåt!
 
 
A.L.C sheerling coat, Burberry Prorsum bag, Etro crystal-embellished hat, Kiki de Montparnasse Le Soleil soft bra, Miu Miu studded ankle boots, Thierry Lasry Angeley tortoiseshell sunglasses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0