LUCKA #1(eller 11?)

Okej okej, jag vet att jag är lite sent ute you guys - men jag tänkte att vi skulle köra en lite annorlunda "julkalender"! Från och med nu och fram till julafton får ni veta en sak om mig varje dag som ni kanske inte visste innan, kul va ..? Först ut är:
 
 
.. Okej, jag har för mig att jag tjatar om det här varje gång jag åker utomlands, men visste ni att det är så illa att jag ibland har stått BREVID badkaret och hållt en kroppsdel i taget över badkaret för att kunna duscha? Ni kan ju föreställa er hur det ser ut när jag kommer till typ magen och hänger över badkaret med ena handen i väggen på andra sidan haha, herregud. Det är nästan lika illa med hotellsängar efter att jag såg ett program med Gordon Ramsey där de lyste med UV-ljus på madressen och det såg ut som ett jäkla Big Bang .. P.S - Det är inte kul att raka benen på det här sättet. Alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0