Måndagsmorgon = möjligheter!

Hejsan babes!
 
Idag vaknade jag med den där jobbiga känslan av att allting är omöjligt, jag vill bara vända mig om i sängen och somna om och sova bort hela dagen.
MEN - jag pallrade mig upp, möttes av ett snöoväder utanför fönstret och kröp upp i soffan med en ost-annanas-och-ketchup toast och tittar på Biggest Loser nu, hmm, jag ska nog lyckas vända den här dagen i alla fall .. Men visst är det trist när man vaknar med den attityden?!


Nåja, ingenting är omöjligt, idag behöver jag väl bara lite extra lullande med mig själv och lite extra disciplin!
Funderar på att lägga upp veckans mål lite senare, så länge kan ni få dagens schema:

FÖRMIDDAG/MORGON - GG-arbete; ringa upp DHL, eventuellt kolla upp möjligheterna med en ny leverantör(EMS) och bocka av lite julklappar från inköpslistan. Jobba lite på dagsmotivationen, ingenting är omöjligt!

EFTERMIDDAG/KVÄLL - 3 timmars engelskalektion om Civil Rights, 1 timmes träning, plugga inför ett svenska- och ett italienska-prov. Finishing touches med designen, den kommer vara up and running i veckan tillsammans med en liten överraskning!
 
 
 

Världens bästa, lite kaxiga, citat! Så sant!
 

Kommentarer
Postat av: guinneaa

Ååååh min gud så vacker du är! Vilket ansikte!!

2012-12-10 @ 11:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0