Nike Air

Att jag lyckats hålla uppe träningen i över en månad nu är något att vara stolt över. Jag, som brukar tröttna på saker snabbare än normala människor hinner börja med dom! Det har blivit en vana nu, bara till att dra på sig tjockjackan och ge sig iväg.
Mina nya, fabulous Nike Air fick följa med på dagens en-timmes pass - de uppförde sig exemplariskt!

Jäklar vad jag längtar efter att kunna springa långt utan att flåsa ihjäl mig! Det måste kännas häftigt. Någon gång ska jag komma dit ..
Livet känns verkligen så fint nu, jag bara flyter med och njuter fullt ut av varenda sekund. Jag tror aldrig jag njutit såhär av vintern, allt känns så bra, allting faller på plats och livet och jag är i harmoni. Nu fattas bara julen. Bring it on, Santa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0