Nudes och gotiskt

Det där perspektivet jag tjatar om .. Det gäller för kläder med! Ofta räcker en dags gå-på-stan-terapi för att inspirationssvackan ska försvinna, att få känna alla material och se former och siluetter och fantastiska plagg. Okej, visst, allt som oftast kommer jag väl därifrån med ett eller annat(plus tio) plagg med mig, men det ger också inspiration till sånt som redan hänger i garderoben. 

Idag fick jag med mig ett par byxor i gråmelerat kostymmaterial och mjukisbyx-form med lädermudd, en stor stickad tröja, smycken, en scarf och en parfym. Honestly you guys, do I have a problem ..?

En fantastisk stickad polotröja på Cubus(som just nu har 30% på hela sortimentet!), ångrar att den fick hänga kvar! Så otroligt mjuk!

Nyårsklänning till spetsiga lackpumps à la Jimmy Choo?

Lyxig spets(jag hatar den tunna Gina Tricot-sorten)

Materialmixad clutch med nitar, finns en liknande stor necessär på H&M för bara 69:50 kr som funkar nästan lika bra!


Jag får aldrig nog, dregel ..



Kommentarer
Postat av: HEDVIG

åh men jättefina saker ju!! älskar dina foton!

2012-12-01 @ 21:18:33
URL: http://hedvighedvig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0