Sleek dress

Trots att jag inte har spikat några nyårsplaner än(traditionell middag på landet med familjen? fira på lyxig restaurang med vänner och se fyrverkerierna på slottet? bojkotta allt och fira i mysbyxor från soffan?), är en sak säkert - en festlig nyårsblåsa är ett måste! Om jag inte kör på alternativ tre, alltså. 
Just nu är jag kär i den här enkla, sleeka saken från H&M. Älskar skärningen vid axlarna. Klassiskt till hollywood-lockar och röda läppar! Jag brukar inte köra på den looken just för att den känns så safe-card, men här känns det bara klockrent.

Dock finns det ju en miljon saker som kan gå fel(det är nästan obligatoriskt) när man har en vit klänning. Är inte det som att be om att få efterrätts sorbeten i knäet?!

 

 
 
Alternativ nr 2 kommer också från H&M, jag får lite Elin Kling for Marciano-vibbar:
 
Ursp. 249:- och 399:-
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kajsabajsa

Skitfin! Tror du blir grymt ball hur du en gör!!

2012-12-10 @ 13:54:33
URL: http://thegypsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0